کرایه خودرو در ترکیه

اجاره ماشین در استانبول

اجاره ماشین در استانبول یکی از پر طرفدار ترین  کرایه خودرو در ترکیه می باشد. استانبول شهر گردشگری ترکیه است. رنت خودرو در این شهر به راحتی قابل انجام می باشد. شما می توانید از تمام خدمات اجاره خودرو در این شهر بهره مند شوید. کرایه ماشین در استانبول با شرایطی آسان و قیمتی ارزان به متقاضیان عزیز خدمات ارائه می کند. 

اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه

با رنت خودرو از شرکت معتبر رنت کنیم می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه یک روز می باشد. تمام خودروهای موجود در ترکیه مدل سال است. اجاره خودرو در ترکیه به صورت بدون محدودیت کیلومتری به مشتریان خدمات ارائه می کند. امکان تحویل و عودت خودرو در تمام شهر های ترکیه امکان پذیر می باشد. هزینه ترانسفر خودرو بر عهده مشتری می باشد. قیمت اجاره خودرو در ترکیه مقرون به صرفه و ارزان است. نرخ اجاره ماشین در ترکیه روزانه از ۱۳۰ لیر شروع می شود. نوع خودرو و مدل آن بر روی قیمت اجاره خودرو تاثیر دارد.

نرخ اجاره ماشین در ترکیه

تمامی خودرو های زیر به صورت بدون راننده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه همراه با پوشش بیمه کامل می باشد. تمام خودروهای موجود در ترکیه مدل سال می باشند.

Comments