اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران
به دلیل اینکه رنت کنیم دارای شرایط آسان برای اجاره خودرو در تهران است به عنوان یکی از برترین موسسات اجاره ماشین شناخته شده است. مهمترین خدمات اجاره خودرو تهران در شرکت رنت کنیم، اجاره ماشین در تهران بدون راننده می باشد. مشتریان اجاره ماشین با راننده در تهران اغلب کسانی هستند که اتومبیل های لوکس و خارجی را برای انجام امور تشریفاتی رنت می کنند.
در مقاله اجاره ماشین در تهران می توانید لیست کرایه ماشین در تهران با قیمت مناسب را مشاهده کنید و سپس با توجه به نیاز خودتان خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید.
اجاره خودرو ایرانی در تهران
شرکت رنت کنیم نسبت به سایر موسسات کرایه خودرو، تمام خودروهای ایرانی را در زیر مجموعه خودش دارا می باشد. با کرایه خودرو ایرانی در تهران می توانید در هزینه های تان صرفه جویی کنید. خودروهای ایرانی جزو خدمات اقتصادی رنت کنیم می باشند. اجاره ماشین ایرانی مناسب برای دسته بندی اجاره خودرو بدون راننده می باشد.
اجاره ماشین خارجی در تهران
خدمات اجاره خودرو با راننده شامل خودروهای خارجی می باشد. اکثر افراد برای امور تشریفاتی خود خودروهای خارجی اجاره می کنند. کرایه خودرو خارجی مناسب برای اجاره ماشین عروس می باشد. خودرو های خارجی را می توانید به عنوان خودرو بدون راننده نیز رزرو کنید. خودروهای لوکس و تشریفاتی زیر مجموعه خودروهای خارجی می باشند.

خدمات کرایه ون در تهران به دو دسته تقسیم می شود:

اجاره ون با راننده تهران
ون دربستی تهران همراه با راننده می باشد. بدون نیاز به پرداخت ودیعه (دیپوزیت) و بدون نیاز به ارائه مدارک لازم برای اجاره ون با راننده در تهران می توانید ون موردنیازتان را اجاره کنید.
اجاره ون بدون راننده تهران
اجاره ون هایس در تهران از موارد پرکاربرد اجاره ون بدون راننده می باشد. برای اطلاع از مدارک لازم جهت اجاره ون بدون راننده در تهران با کارشناسان ما تماس بگیرید و از شرایط آن مطلع شوید.
کرایه ماشین عروس در تهران
اجاره ماشین عروس تهران به دو صورت اجاره ماشین عروس با راننده و اجاره ماشین عروس بدون راننده می باشد. خدمات کرایه ماشین عروس با راننده نیازی به پرداخت ودیعه و ضمانت نمی باشد و کلیه مسئولیت های ماشین عروس نیز بر عهده شرکت می باشد. اما برای کرایه ماشین عروس بدون راننده نیاز به ارائه یک فقره چک به ارزش خودروی رنت شده بابت ضمانت می باشد. از زمان تحویل خودرو به مشتری یک نفر از شرکت رنت کنیم تا پایان مراسم همراه شما خواهد ماند و در انتهای مراسم خودرو را تحویل می گیرد سپس چک ضمانت را به شما بازمی گرداند
حداقل زمان کرایه ماشین عروس تهران ۱۵ ساعت (از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب) است. هر ساعت مازاد نیز هزینه ای را مشمول می شود که می توانید با کارشناسان رنت کنیم هماهنگی لازم را انجام دهید. کرایه ماشین عروس در خارج از تهران هزینه اضافی را مشمول می شود که بستگی به نوع خودرو و محل مراسم دارد.

Comments