اجاره خودرو در دیگر کشور ها


مدارک و شرایط اجاره ون مانند اجاره خودرو بوده و به دلیل اینکه به صورت با راننده اجاره داده می شود نیاز به هیچ مدارکی نداشته چرا که تمام خسارت و مسئولیت ون به عهده خود راننده است.

مشکلات سفر با خودرو شخصی به جزیره کیش

یکی از راههای سفر به جزیره کیش، سفر با خودرو شخصی است اما در کنار پرداخت هزینه سوختی که باید متحمل شوید این موضوع را نیز باید در نظر داشت باشید که برای ورود خودرو خود به کیش نیاز است که با لنج آن را وارد جزیره  کنید. در واقع همه این مشکلات باعث شده که بیشتر مسافری که به این جزیره سفر می کنند پس از مستقر شدن از خدمات کرایه خودرو در کیش استفاده کنند. استفاده از ماشین های اجاره ای این امکان را به شما می دهد تا با هزینه ی کمتری برای هر تعداد روزی که می خواهید خودروی مورد نظر خود را اجاره کنید.

قوانین رانندگی در کیش جهت اجاره ماشین

چند قوانین رانندگی در کیش که همه رانندگان خودروهای اجاره ای باید به آن دقت کرده و رعایت کنند.
  • بستن کمربند ایمنی الزامی
  • بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.
  •  آلودگی صوتی به هر صورت در جزیره کیش ممنوع است.
  • ریختن زباله از داخل خودرو به بیرون در جزیرهزیبای کیش ممنوع می‌باشد.
  • جریمه ها در جزیره کيش دو برابر استان های دیگرمی‌باشد.
  • حداکثر سرعت در معابر اصلی برابر تابلوهای رانندگی است در نوار سیاحتی 50 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.
  •  در خيابان های كيش دوربين های كنترل سرعت نصب شده و بازرسان نامحسوس سرعت خودروها را تحت کنترل دارند



در صورت بروز تصادف چه اتفاقی خواهد افتاد و مراحل انجام کار چگونه خواهد بود؟
در صورت تصادف بدون جابه جا کردن خودرو منتظر آمدن پلیس بوده و یا با شماره نماینده شرکت تماس حاصل فرمایید و محل دقیق تصادف را اعلام کنید.از خودرو به طور کامل عکس برداری کنید و ضمن اطلاع به شرکت، عکس را برای ما ارسال نمایید ،بعد از آمدن پلیس و تعیین شرایط و مقصر به شما برگه مخصوصی داده خواهد شد که برای ادامه مراحل بیمه به آن احتیاج دارید. از آنجائیکه مراحل گرفتن خسارت از بیمه ممکن چند ساعت به طول بینجامد طبق مقررات رنت خودرو مدت زمان تعمیر خودرو و یا مدت زمان دریافت خسارت از بیمه، معادل استفاده شما از خودرو بوده و به ازای هرروز مبلغ اجاره از شما کسر میگردد.

در پایان باید خاطر نشان کرد مجموعه بزرگ سعادت رنت این تضمین را به شما می دهد که با اجاره خودرو از ایران برای دبی می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خودتان از بابت کیفیت خودروها مطمئن شوید و تا پایان سفر خود خاطرات لذت بخشی را برای خود رقم بزنید. برای ارتباط با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره با شماره درجه شده بالا تماس حاصل فرمایید ما در هر ساعتی از شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستیم.


اجاره خودرو در استانبول بدون ودیعه   
اجاره ماشین در استانبول بدون ودیعه و شرایط آسان در کشور ترکیه، تنها با شرکت اجاره خودرو سعادت رنت امکان پذیر می باشد. برای اجاره خودرو در استانبول شما باید حداقل دو هفته قبل از سفرتان به ترکیه، خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید. اجاره خودرو در ترکیه دارای مدارک و شرایط متفاوتی نسبت به اجاره خودرو در ایران است برای اطلاع از این شرایط و قیمت ها تا پایان ما را همراهی کنید. ایرانیان به دلیل نداشتن کارت اعتباری ترکیه نمی توانند در این کشور خودرو اجاره کنند. سعادت رنت به عنوان اولین شرکت در زمینه سیستم رزرواسیون اجاره خودرو شرایطی فراهم کرده است که مشتریان ایرانی بتوانند بدون داشتن کارت اعتباری خودرو اجاره کنند.

  مراحل اجاره ماشین در استانبول:
انتخاب ماشین مورد نظر
تماس با شرکت
انتخاب محل تحویل خودرو در ترکیه
ارائه مدارک مورد نیاز از طرف اجاره کنند
امضای قرارداد
تحویل ماشین در محل انتخابی شما

Comments